Blog

Design Your Wedding / Bez kategorii  / Jak zamawiać zaproszenia ślubne
Jak zamawiać zaproszenia ślubne Design Your Wedding

Jak zamawiać zaproszenia ślubne

Jak zamawiać zaproszenia ślubne, by przekazać wszystkie istotne informacje i otrzymać satysfakcjonującą odpowiedź? Już dawno chciałam stworzyć dla Was przewodnik po stronie Design Your Wedding, także mam nadzieję, że wpis ten rozwieje kilka wątpliwości i przyda Wam się podczas wybierania tematyki papeterii.

Temat zaproszeń ślubnych zazwyczaj zostawiany jest do ostatniej chwili i pisząc to jestem bardzo poważna! Zdarza się, że Pary Młode na 2 tygodnie przed uroczystością chcą składać zamówienie. I o tyle o ile pandemia może wiele wybaczyć to… nasze zaproszenia nie zawsze są od ręki. Zatem jak zamawiać zaproszenia ślubne?

Jak zamawiać zaproszenia ślubne Design Your Wedding

Kiedy zmawiać zaproszenia ślubne

Swego czasu przygotowałyśmy specjalną grafikę (którą możecie zobaczyć poniżej) obrazującą idealny przedział czas, jaki potrzebny jest na spokojne zrealizowanie zamówienia na zaproszenia ślubne i dodatki weselne. Tym samym najlepszy czas to 4-7 miesięcy przed ślubem. To jest najlepszy moment, żeby na spokojnie nanieść wszystkie dane na zaproszenia i wprowadzić ewentualne poprawki w przypadku projektów indywidualnych. Ponadto dajemy Wam także możliwość odpowiednio wczesnego rozwiezienia lub rozesłania zaproszeń do gości. Im szybciej goście otrzymają zaproszenie tym szybciej potwierdzą swoją obecność (RSVP), a także – zwłaszcza w sezonie letnim, określą swoje plany urlopowe.

Realizacja projektu gotowego, wybranego na stronie Design Your Wedding wynosi od 10 do 15 dni roboczych (3 tygodnie). Czas ten może się wydłużyć, jeśli zaproszenia drukowane są na specjalnym papierze, zawierają dodatkowe elementy, takie jak odbicia lakowe lub indywidualne rysowane elementy, których wcześniej projekt nie przewidywał.

Czas oczekiwania może się skrócić do 7 dni roboczych dzięki usłudze ekspress. Usługa ekspress wynosi 65% całości zamówienia, nie obejmuje przesyłanych projektów do akceptacji i dotyczy TYLKO zaproszeń gotowych bez dodatkowych elementów, takich jak odbicia lakowe, które mogą wydłużyć czas realizacji zamówienia.

Czas realizacji zaproszeń ślubnych, które znajdują się na naszej stronie wynosi do 15 dni roboczych. Dlaczego tak „długo”? Ponieważ zależy to od kilku czynników:

  • Musimy nanieść właściwy tekst na zaproszenie, a więc przygotować projekt;
  • Wykonać personalizację (cyfrowe naniesienie imion i nazwisk zaproszonych gości);
  • Przesłać projekty do akceptacji i uwzględnić poprawki;
  • Przygotować elementy wchodzące w skład zamówienia, np. koperty;
  • Wysłać papeterię do druku i oczekiwać jej otrzymania w wersji fizycznej;
  • Sprawdzić czy wszystko się zgadza;
  • Wysłać gotową papeterię do klientów.

Jak widzicie tych elementów jest kilkanaście, a przygotowania uwzględniają także mailową korespondencję z klientami, która zazwyczaj jest najbardziej czasochłonna. Nie podejmujemy samodzielnych decyzji, wysyłamy do akceptacji projekty na każdym kroku i czekamy na uwagi – oczywiście zakładając zdrowy rozsądek. A także czas realizacji uzależniony jest od czasu zespołu Design Your Wedding. Tygodniowo pracujemy nad bardzo dużą ilością projektów, tym samym nie wykonujemy realizacji od ręki.

W projekcie gotowym możliwa jest tylko 1 zmiana tekstu oraz 1 poprawka personalizacji jeżeli wkradnie się w nią błąd. Każde kolejne uwagi to 50 zł za zmianę. Dlatego prosimy klientów o uważne i dokładne wypełnienie otrzymanego formularza.

kiedy zamawiać zaproszenia ślubne Design Your Wedding

Jak się przygotować do zamówienia zaproszeń ślubnych

Każde przygotowania do zlecenia usługi zewnętrznemu podmiotowi, czy jest to papeteria ślubna, czy reportaż ślubny powinny rozpocząć się od określenia budżetu. Ceny zaproszeń dostępnych na stronie Design Your Wedding rozpoczynają się od 6,50 zł/szt. (zaproszenie + koperta) i wrastają wraz z ilością dodatkowych elementów, takich jak np. rebus ślubny, odbicie lakowe, RSVP (potwierdzenie przybycia) i inne. Dlatego zawczasu zachęcamy do zapoznania się z CENNIKIEM oraz PROJEKTAMI. Dlatego zanim złożysz zamówienie:

  • Upewnij się ile maksymalnie chcesz przeznaczyć na 1 szt. zaproszenia;
  • Przeczytaj dokładnie opis znajdujący się na stronie pojedynczego zaproszenia;
  • Zapoznaj się z cennikiem;
  • Zastanów się nad ilością.

Ilość zaproszeń ślubnych

Nie wykonujemy wydruku pojedynczych sztuk zaproszeń, rebusów ślubnych i innych. Szczegółowe ilości określane są zawsze na stronie pojedynczego wzoru zaproszenia ślubnego. Jeżeli na stronie podana jest wymagana, minimalna ilość zamówienia w postaci 30 sztuk, a klient chce zamówić, np. 24 sztuki to następuje jednorazowa dopłata w postaci 300 PLN.

Jak zamawiać zaproszenia ślubne Design Your Wedding (1)

Wyślij wiadomość e-mail na kontakt@designyourwedding.pl

Wielokrotnie zastanawiałam się, czy uruchomić sklep online z zaproszeniami ślubnymi, nawet były podejmowane takie próby, jednakże każde zamówienie jest inne. Dlatego zamówienia na zaproszenia ślubne przyjmowane są mailowo. Klient wysyłając do nas wiadomość akceptuje regulamin, który przeczytał na stronie, a także wszystkie dostępne informacje na stronie, takie jak CENNIK, czy terminy realizacji, a także wymagane minimalne ilości.

W wiadomości e-mail należy wskazać:

  • Planowaną datę uroczystości zaślubin;
  • Wzór, którym Para Młoda jest zainteresowana;
  • Preferowaną ilość zaproszeń z podziałem na „z personalizacją” i „bez personalizacji”;
  • Kolor koperty;
  • Rodzaj zaproszenia: dwustronne, otwierane, BASIC, PREMIUM

Przykładowa wiadomość wygląda następująco:

„Dzień dobry, jesteśmy zainteresowani zamówieni papeterią u Państwa na ślub, który odbędzie się 25 maja 2022 roku. Planujemy uroczystość na 80 gości w stylu rustykalnym. Interesuje nas wzór GREENERY w wersji podstawowej (zaproszenie + koperta zielona), bez personalizacji, na papierze BASIC. Chcemy zamówić 34 zaproszenia z personalizacją i 10 zaproszeń bez personalizacji”.

Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania lub wątpliwości to należy je w wiadomości zadać i się nie bać. Wychodzimy z założenia, że nie ma głupich pytań, głupie są tylko odpowiedzi 😉

W odpowiedzi na zapytanie przedstawiamy szczegóły, odpowiadamy na pytania, robimy wstępną kalkulację kosztów oraz przesyłamy formularz do wypełnienia w formacie xls. Formularz ten zawiera podstawowe dane, które umieszczamy w treści zaproszeń oraz miejsce na wpisanie listy gości z odmienionymi już nazwiskami.

Jak zamawiać zaproszenia ślubne Design Your Wedding (2)

Dodatkowe elementy

Dodatkowymi elementami nazywamy wszystko, co wychodzi poza standardowe zamówienie, tj. zaproszenie + koperta i będą to:

  • Rebus ślubny 2,90 zł/szt.
  • RSVP (potwierdzenie przybycia) 2,90 zł/szt.
  • Rebus + RSVP 3,50 zł/szt.
  • Odbicie lakowe (wax seal) 3,50 zł/szt.
  • Ręcznie składana koperta
  • Szyfonowa wstążka
  • Kalka, banderola i inne.

Składając zamówienie pamiętajcie, że w pierwszej kolejności zajmujemy się realizacją zaproszeń ślubnych. Dodatki weselne, takie jak winietki, plan stołów czy menu realizowane są nie później niż na 1-2 miesiące przed ślubem.

***

Chcesz być na bieżąco z tym, co się u nas dzieje? Wpadaj na nasz Instagram!